Haber

Sürüş Etkisi: Mercedes-Benz CLS 300d 4MATIC AMG

Mercedes-Benz ailesinin makyajlı coupe sedan modeli CLS’yi yakından inceledik.

Mercedes-Benz ailesinin sportif bir coupe görünümündeki dört kapılı modeli CLS, kapsamlı makyaj operasyonunun ardından ülkemizde satışa sunuldu. Güncellenen model ailesinin 4MATIC çekiş sistemi ve AMG donanımlı 300 d versiyonu ile İstanbul ve çevresinde keyifli dört gün geçirdim ve modeli yakından inceleme fırsatı buldum.

Markanın mevcut dizel motoru ve hafif hibrit teknolojisine sahip modelin performansına geçmeden önce güncellenen tasarım detaylarına daha yakından bakalım.

Tasarım

İlk kez tanıtıldığı 2003 yılında bilinen hiçbir modelden farklı tasarımıyla ilgi odağı haline gelen CLS, şimdi Audi A7, BMW 6 Serisi Gran Coupe, Porsche Panamera ve hatta rakipleriyle pazarda. BMW 8 Serisi Gran Coupe, dört kapılı bir sedanın konforunu sportif bir coupe’nin zarafetiyle birleştirir. çaba sarfetmek. Markada farklı model ailelerinde görülen makyaj operasyonundan bir süredir nasibini alan CLS de artan rekabette elini güçlendiriyor.

AMG donanım paketine sahip test aracımızda makyajın etkisi ön kısımda yeni radyatör ızgarası ve tampon ile ilk bakışta kendini gösteriyor. Mercedes yıldızlarından oluşan özel dokusuna sahip yeni ön ızgara, AMG’ye özgü siyah A-Kanatlı ön tampon, gümüş krom ön bağlantı ve dikey destekler ve parlak siyah aerodinamik kanatçıklar araca prestijli ve sportif bir yüz kazandırıyor.

AMG tasarımı yan eşikler ve AMG bagaj spoyleri, arkada çift egzoz çıkışı, yatay ve ince arka farlar, arka köşelerde dikey hava çıkışları, profilde karartılmış arka camlar, arkaya gerçek bir coupe formu ve krom detayları kolayca veren eğimli tavan bakışları üzerine çekmeyi başarır. .

AMG paketi ile iki tonlu tremolit grisi veya parlak siyah çok kollu 20 inç AMG jantları seçebilirsiniz.

iç mekan

Makyajlanan CLS, her zamanki gibi ferah ve aydınlık iç mekanıyla sizi karşılıyor. Güncelleme, orta konsol için açık damarlı kahverengi ceviz ve gri dişbudak ağacı olmak üzere iki yeni kaplama seçeneği sunuyor. Deri koltuk seçeneklerinde Neva gri / magma gri ve sienna kahve / siyah olmak üzere iki yeni renk kombinasyonu sunuluyor. Test aracımızda sienna brown dediğimiz renk ya da ten rengi dediğimiz renk favorim diyebilirim. Vücuda tam oturan, yan ve baldır desteği sunan elektrikli ön koltuklar her zaman olduğu gibi CLS’ye yakışır bir konfor sunuyor.

Kapılarla uyum içinde yatay çizgiyi ve kokpiti kucaklayan ön konsol tasarımı da ferahlık algısına değerli bir katkı sağlıyor.

>

Model, makyajla birlikte yeni çok işlevli Nappa deri direksiyon kullanıyor. Direksiyon kolları, gümüş krom çerçeveli parlak siyah kaplamasıyla öne çıkarken, vites değiştirme kulakçıkları gümüş krom olarak sunuluyor.

Yine markanın diğer modellerinden aşina olduğumuz dijital gösterge ve multimedya ekranları ile havalandırma ızgaraları yerinde kalmış. Ortadaki dokunmatik kontrol ile multimedya ekranını veya direksiyon üzerindeki kontrollerle hem ekranı hem de multimedya ayarlarını yönetmek mümkün.

Sınıfın beklentileri doğrultusunda önde ve arkada oldukça uygun bir diz mesafesi sunuluyor ve alçak ve eğimli tavana rağmen arka koltukların uygun şekilde ayarlanmış açısı sayesinde kafalık sizi rahatsız etmiyor. Arkada kolçaklar ve bardaklıklar, ön koltuk sırtlıklarında cepler ve arkada havalandırma ızgaraları ve iki adet USB girişi işlevsellik sunuyor.

motor ve performans

Test aracımızın merkezinde, markanın entegre marş motoru alternatörüne sahip en gelişmiş dizel motor teknolojisi yer alıyor. 48 volt elektrik sistemi, anında 22 HP güç ve 250 Nm tork sağlayan 265 HP güç ve 550 Nm torka sahip 1993 cc dizel motora dayanan entegre marş jeneratörü tarafından beslenir.

9G-Tronic şanzımana sahip araçta 4MATIC çekiş sistemi ve havalı süspansiyon sisteminin etkisiyle bu yüksek güç sayesinde akıcı ve yumuşak bir sürüş elde edebilirsiniz.

250 km/s hıza ulaşabilen araç, 0-100 km/s hızlanmasını 6,4 saniyede gerçekleştiriyor ve yarı otonom sürüş sistemleri sayesinde uzun mesafelerde güvenli ve konforlu yolculuk imkanı sağlıyor. Ayrıca modelde trafik sıkışıklığına karşı yardımcı sistem bulunmaktadır. Birçok sürüş destek sistemiyle donatılan modelin fiyatı ise 4 milyon 347 bin 500 TL…

HABER: Lider Canözer & Fotoğraflar: Medicon

Yer: Kurtköy – İstanbul

Teknik Özellikler

Deplasman: 1993 cc

Maksimum güç: 265 HP – 4200 rpm

Maksimum tork: 550 Nm – 1800-2200 rpm

En yüksek hız: 250 km/s

0-100 km/s: 6.4 saniye

Şanzıman: 9G-Tronic

Dingil mesafesi: 2939 mm

Boyutlar (uzunluk/genişlik/yükseklik): 4996/1896/1436 mm

Ağırlık (sürücü dahil): 1860 kg

Bagaj hacmi: 520 lt

Tüketim (dış/iç/ortalama): 4,5/7,2/5,5/ 100 km

Emisyon (CO2): 144 g/km

Test aracı fiyatı: 4.347.500 TL

>

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Başa dön tuşu